Dla nas klient jest ważny 7 dni w tygodniu!
Miło nam poinformować Państwa, że od 1 lipca 2019 r. nasz Dział Serwisu wydłużył godziny działania i uruchomił weekendowe dyżury zgłoszeniowe.
Chcemy aby jakość świadczonych przez nas usług była na najwyższym poziomie i nieustannie dążymy do podwyższenia standardów obsługi Klienta. W związku z tym, już teraz, mogą się Państwo kontaktować z naszym Działem Serwisu codziennie, siedem dni w tygodniu i w wydłużonych godzinach pracy. Liczymy, że ułatwi to Państwu pracę i pomoże usprawnić nasze działania.
Z Działem Serwisu można kontaktować się:
Kontakt pod numerem telefonu: 801 080 257
Za pośrednictwem poczty elektronicznej: serwis@igloo.pl
Poniedziałek – Piątek: 7:00 – 22:00
Sobota – Niedziela: 6:00-20:00 (dyżur zgłoszeniowy)